NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY “NA DOBÍRKU” SE NEVYPLÁCÍ !

Milé maminky, vážení zákazníci, velice si vážíme Vaší přízně a chceme Vám zjednodušit, případně i vysvětlit naše opodstatněné chování ve vzniklých situacích kolem nevyzvednutých dobírek. Rádi bychom Vám tedy touto cestou sdělili, proč je lépe si objednané zboží na DOBÍRKU vyzvednout i když o něj již NEMÁTE ZÁJEM a nestihli jste včas provést řádné storno.

Zboží objednané na DOBÍRKU si vždy vyzvedněte, i když o něj před jeho doručením ztratíte zájem!!! VYJDE VÁS TO LEVNĚJI, NEŽ ZÁSILKU NEPŘEVZÍT VŮBEC!!!

VYSVĚTLENÍ

Pokud řádně převezmete a uhradíte objednané zboží, vždy máte ze zákona nárok na jeho vrácení bez udání důvodu, a to do 14-ti dnů od jeho doručení. Částka za vrácené zboží Vám sice bude vrácena bez poštovného, a Vás poštovné zpět bude také něco stát. Rozhodně ale částka nebude tak vysoká, jako naše vynaložené náklady spojené s Vaší objednávkou, které Vám vyúčtujeme za nevyzvednutí zásilky dle §420, §588 Obč.zák. Na úhradu námi vynaložených nákladů máme dle zákona nárok a obsahují náklady za poštovné, fakturaci, storno, zaúčtování, mimořádné dopravné od dodavatelů atd. Výše těchto nákladů se pohybuje individuálně od 300,-Kč do cca 600,-Kč bez DPH. Na danou částku vystavíme fakturu s 10-ti denní splatností a po jejím případném neuhrazení předáváme dluh smluvní advokátní kanceláři k vymáhání. Bohužel zde ale po té dochází i k několikanásobnému navýšení dlužné částky zákazníka za odměnu advokátní kanceláři a soudní výlohy. V praxi to funguje tak, že pokud se nám nevyzvednutá zásilka bez jakékoliv omluvy vrátí, vyzveme Vás k vysvětlení a nabídneme Vám znovuzaslání po úhradě převodem předem s navýšením o spoluúčast na novém poštovném. V případě, že již nemáte o zboží zájem, nebo nekomunikujete, zasíláme fakturu s vyčíslením těchto nákladů.

K tomuto opatření jsme bohužel byli nuceni přistoupit po té, co se nám hromadily nevyzvednuté zásilky, jejichž objednatelé se po zásilkách nesháněli a nijak s námi již nekomunikovali. Je ovšem velice zvláštní, že předem uhrazená zásilka se nám NIKDY NEVRÁTILA :o) Z tohoto lze snadno usoudit, že vždy se dá zásilka nějak vyzvednout a výmluvy typu “pošťák nedal lísteček”, ”či byla jsem hospitalizována a již nemám zájem” jsou opravdu jen výmluvami. Ano, může se stát nepředvídaná situace, ale ta se dá vždy po domluvě vyřešit. O odeslání zboží zákazníka informujeme hned 2x. Poprvé v potvrzení o zpracování objednávky, kde uvádíme předpokládaný termín odeslání, a podruhé v e-mailu “odesláno” kde uvádíme i podací číslo a informujeme, že balík bude v případě nezastižení uložen na České poště pouze 7 dní. Poštovné za nevyzvednuté zásilky nás měsíčně stojí několik tisíc a to nemluvíme o zbytečné práci a zbytečném blokování zboží, které již mohlo být u zákazníků, kteří mají skutečný zájem.

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky nejen souhlasíte s nákupním řádem, který jste si před tímto měli řádně přečíst, ale uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro Vás, ale i pro nás. Na základě této smlouvy se snažíme co nejrychleji Vám vyhovět a tím dochází k rezervacím skladového zboží, případně k okamžitému objednání neskladového zboží. S tím je spojena rezervace finančních prostředků ve Vámi objednaném zboží.

Na našem e-shopu nabízíme co nejširší možný sortiment praxí vyzkoušeného, kvalitního a atestovaného zboží, které sami rádi používáme a nakupujeme. Výběr zboží stále rozšiřujeme a provádíme dle samotného konkrétního zboží a nejen dle toho, co nabízí konkrétní dodavatelé. Proto tedy zboží odebíráme od bez mála 40-ti dodavatelů. Je to náročné na logistiku, ale za nabízení ověřeného a toho, oč máte zájem, to opravdu stojí. Pokud nám však svou neuváženou objednávkou zbytečně rezervujete zboží, či finanční prostředky, škodí to především Vám zákazníkům, jelikož pak případně již nebudeme schopni tak rychle odbavit další zákazníky požadující totéž zboží. Jednou se také může stát, že Vy budete zcela zbytečně v oné pozici čekajícího zákazníka.

Zkrátka a dobře je to komplikace pro nás pro všechny a my pevně věříme tomu, že pomocí výše uvedených řádků pochopíte naše jednání a dojde k “vyhubení” nevyzvednutých dobírek :o).

Děkujeme za Váš čas, přejeme příjemné nakupování a už jen samé vyzvednuté dobírky :o)

Váš nunýnek.cz